anak jati kedah  

Welcome

donation to blog/derma untuk blog

MOVIE-JUNKO FURUTA KISAH WARGA JEPUN DIROGOL LEBIH 400 KALI ,DIDERA,DIBELASAH

By abang amirul | Sabtu, 03 Januari 2015 | 1 komentar


JUNKO FURUTA
Siapakah dia gadis ini ? Pernahkah anda membaca kisah pembunuhan kejam oleh Mona Fendey ? Kisah pembunuhan kejam Dato' Sosilawati ? 
Baiklah ini adalah satu pendedahan kisah pembunuhan yang sangat tragis serta mengerikan . Seriously aku baru tahu pasal kisah ni dalam mukabuku.com dan aku terpanggil untuk share kepada rakyat malaysia tentang kisah gadis jepun yang didera , dirogol dan akhirnya dibunuh tanpa rasa belas kasihan . Mari baca dan semoga kisah ini menjadi iktibar kepada gadis-gadis diluar sana tentang kepentingan menjaga keselamatan diri . Semoga Allah melindungi kita semua Amin .
Gadis malang ini berumur 16 tahun di  saat beliau diculik oleh sekumpulan lelaki ( 4 Orang ) dan disembunyikan di dalam sebuah rumah milik ibu bapa salah seorang penculik itu. 

Segala-galanya bermula apabila gadis ini disuruh untuk menghubungi ibu bapanya bagi mengatakan kononnya beliau telah melarikan diri dari rumah dan selamat bersama seorang 'kawan'. Tujuan mereka berbuat demikian bagi mengelakkan usaha mencari gadis ini dijalankan. Salah seorang penjenayah itu juga menipu tuan rumah itu dengan menyatakan yang gadis tersebut adalah teman wanita salah seorang rakannya apabila tuan rumah itu ada di rumah. Namun begitu, apabila mereka sudah pasti yang tuan rumah itu tidak akan menghubungi polis, mereka berhenti membuat dalih seperti itu.


Amat kasihan sekali kepada Junko Furuta kerana beliau telah cuba beberapa kali untuk melarikan diri dan juga meminta bantuan daripada tuan rumah itu, malangnya mereka tidak mahu membantu kerana takut dengan salah seorang penculik yang merupakan seorang yakuza. Mereka takut sekiranya penjenayah itu akan menggunakan pengaruh yakuza untuk membunuh sesiapa yang mengganggu kerjanya.


Apa yang mereka lakukan terhadap gadis ini sepanjang beliau ditahan di dalam rumah tersebut ?



HARI PERTAMA: November 22, 1988:

-Tanggal Nov 22, dia diculik berhampiran dengan kawasan tempat tinggalnya.-Terkurung dalam rumah, dan dipaksa mengaku dia mempunyai teman lelaki-Dirogol 400 kali bergilir-gilir.-Dipaksa menipu ibu dan ayahnya mengatakan dia melarikan diri dari rumah-Berlapar kerana tidak diberi makan-Dipaksa makan lipas dan minum air kencing-Dipaksa beronani-Dipaksa berbogel di hadapan 4 lelaki-Badan dicucuh dengan lighters rokok

HARI KE-SEBELAS: December 1, 1988:


-Badan dipukul dengan teruk berulang-ulang kali

-Tangan diikat pada bumbung dan badan diguna sebagai "punching bag"
-Muka pula dihadapkan ke arah lantai tanah
-Hidung dipenuhi dengan darah menyebabkan terpaksa bernafas melalui mulut
-Dumbbells dijatuhkan ke atas perutnya
-Muntah bila cuba minum air kerana perut senak akibat dihentak pemberat
-Ketika cuba untuk melarikan diri, dia ditangkap sekali lagi dan lighters dicucuh pada ketiaknya
-Minyak dituangkan ke atas kakinya, dan disuakan api terhadapnya
-Botol dimasukkan ke dalam lubang duburnya , menyebabkan kecederaan teruk

HARI KE-DUA PULUH: December10, 1989:


-Tidak mampu untuk berjalan kerana kaki cedera akibat terbakar

-Dihentak dengan kayu buluh
-Bunga api dicucuh ke dalam lubang duburnya dan dihidupkan apinya
-Tangan cedera dan kuku remuk akibat dihentak pemberat
-Dipalu sekali lagi dengan batang golf
-Kali ini, rokok pula dimasukkan dalam faraj
-Dipukul dengan rod besi berulang2 kali
-Sewaktu salji turun, dia dipaksa duduk di luar dan tidur di balkoni
-Rod pemanggang ayam disula menyebabkan pendarahan yang teruk


HARI KE-TIGA PULUH :


-Hot wax dilemparkan pada muka

-Kelopak mata dibakar dengan lighters
-Ditikam dengan jarum pada bahagian dada
-Puting di bahagian kiri dipotong dengan playar
-Mentol yang panas dimasukkan dalam faraj
-Pendarahan teruk dari faraj akibat dicucuk dengan dengan gunting
-Tidak dapat kencing dengan baik
-Kecederaan yang sangat teruk sehingga ambil masa sejam untuk merangkak turun tangga dan gunakan bilik air


HARI KE-EMPAT PULUH :


-Merayu perogol-perogolnya "Bunuh dia terus dan selesaikan apa yang patut"


January 1, 1989:


-Junko menyambut New Years Day seorang diri bersama Badan yang sudah lumpuh


HARI KE-EMPAT PULUH EMPAT : January 4, 1989: 

-4 Budak yang merogolnya bertindak memukulnya dengan pemberat kerana "frust" alasan kalah Mahjung. 
-Akibatnya,darah keluar mencurah-curah dari hidung dan mulutnya. 
-Tidak cukup dengan itu, mereka mencucuhkan api lilin ke arah muka dan matanya.
-minyak dicurahkan pada kaki, ketiak dan perutnya dan kemudian dihidupkan api. 
-Penyeksaan terakhir ini dilakukan selama dua jam.


Esoknya, dia menghembuskan nafas terakhir seorang diri dengan keadaan yang nazak. Tiada apa yang dapat menandingi 44 hari penderitaan yang ditanggungnya selama ini. SubhanAllah sungguh kejam . 

Para penjenayah itu ditangkap dan dibicarakan sebagai orang dewasa yang melakukan jenayah. Namun begitu, disebabkan mereka masih dikategorikan juga sebagai kes juvana, maka identiti mereka dirahsiakan oleh mahkamah.Walaupun begitu, sebuah majalah tempatan mingguan yang berjudul Shukan Bunshun melaporkan juga nama mereka, dengan beralasan 'Hak asasi manusia tidak diperlukan untuk perbuatan sekejam itu'. Nama sebenar Furuta turut dilaporkan dengan banyaknya di media.

Keempat-empat penjenayah itu mengaku bersalah atas tuduhan yang telah dikurangkan iaitu 'melakukan kecederaan yang membawa kepada kematian', bukan pembunuhan.Salah seorang penjenayah tersebut yang bernama Kamisaku diadili sebagai ketua bagi jenayah yang dilakukan itu dalam sidang rasmi yang dijalankan.


Kamisaku dipenjarakan selama 8 tahun sahaja dan kemudian dibebaskan.

In July 1990 a lower court sentenced the leader to seventeen years in prison. The court sentenced one accomplice to a four to six year term, one accomplice to a three to four year term, and another accomplice to an indefinite five to ten year term. The leader and the first two of the three appealed their rulings. The higher court gave more severe sentences to the three appealing parties. The presiding judge, Ryuji Yanase, said that the court did so because of the nature of the crime, the effect on the victim's family, and the effects of the crime on society. The leader received a twenty year sentence, the second highest possible sentence after life imprisonment. Of the two appealing accomplices, the one that originally got four to six years received a five to nine year term. The other accomplice had his sentence upgraded to a five to seven year term. (WIKIPEDIA)


Junko's parents were dismayed by the sentences received by their daughter's killers, and enjoined a civil suit against the parents of the boy in whose home the crimes were committed. When some of the convictions were overturned on the basis of problematic physical evidence (the semen and pubic hairrecovered from the body did not match those of the boys who were arrested), the lawyer handling the civil suit decided there was no case to be made and refused to represent them further. (WIKIPEDIA)


PENJENAYAH 1


PENJENAYAH 2


PENJENAYAH 3


PENJENAYAH 4




Memang tidak setimpal hukuman yang telah diberikan . Sepatutnya hukuman bunuh haruslah diberi sekalipun mereka adalah pesalah juvana . Tidak layak seorang manusia untuk mencabut nyawa manusia yang lain melainkan Allah Yang Maha Esa . Semoga apa yang dikongsikan di atas menjadi iktibar dan dijadikan sebagai suatu kisah yang mampu menyedarkan semua masyarakat bahawa jenayah boleh berlaku di mana-mana dan boleh dilakukan dengan kejam . 

Jika anda menyedari kepentingan kisah ini , share lah bersama rakan-rakan anda . Dan hulurkan Like jika anda suka dengan entry ini . Sekian :)
ANAKJATIKEDAH INGIN MEMBERI ANDA KISAH TERSEBUT DALAM BENTUK MOVIE 

AMARAN MESTI LEBIH 21+ NO SENSOR

KELANTAN VS KEDAH 4.10.2014 LIVE STREAMING

By abang amirul | Jumat, 03 Oktober 2014 | 0 komentar

Streaming Quality : MEDIUM High Medium Low Auto
Visit Website »

Bapak Mengucap Panjang Lihat Aksi Anak Dengan 5 Lelaki Serentak

By abang amirul | Senin, 28 April 2014 | 0 komentar






mengucap, rakaman, aksi anak gadis,
Mengucap panjang seorang bapa sebaik menonton rakaman melalui telefon bimbit aksi anak gadisnya yang baru berusia 14 tahun berasmara dengan dengan lima lelaki serentak.

Adegan seks secara bergilir-gilir berkenaan di sebuah kampung berhampiran Merapoh, dekat sini, itu dipercayai dirakamkan seorang daripada lima lelaki berusia 20-an berkenaan menggunakan telefon pelajar perempuan tingkatan dua terbabit. Selepas melakukan perbuatan terkutuk itu, gadis terbabit yang bersekolah di sebuah sekolah menengah, dekat sini, dengan selamba pulang ke rumah bersama telefon bimbit berkenaan.

Bagaimanapun, telefon bimbitnya terlepas ke tangan seorang ahli keluarga yang kemudian membuat pemeriksaan pada fail rakamannya.


Ketua Polis Daerah, Superintendan Abdul Razak Hassan, berkata terkejut melihat rakaman itu, ahli keluarga terbabit segera memaklumkan kepada bapa gadis berkenaan.

Menurutnya, bapa mangsa yang tergamam dengan tindakan anak gadisnya selepas menonton rakaman berkenaan segera menyoal anak gadisnya.

Katanya, selepas didesak berulang kali, gadis terbabit mengakui kejadian itu sebelum bapanya membuat laporan di Balai Polis Merapoh, dekat sini, kelmarin.

Abdul Razak bagaimanapun berkata, polis masih belum memeriksa rakaman berkenaan bagi mengesahkan kesahihan kejadian terbabit, namun siasatan masih diteruskan.

“Polis sudah menubuhkan pasukan khas dari Ibu Pejabat Polis Daerah (IPD) untuk memburu lima suspek terbabit dan pada masa sama masih meneruskan siasatan berhubung kejadian itu mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan,” katanya.

Amoi Di"Korek" Beramai-Ramai Sampai Keluar Air

| 0 komentar






wanita warga china, dirogol bergilir-gilir, diliwat, dicabul,
PETALING JAYA – Seorang wanita warga China bukan sahaja dirogol secara bergilir-gilir, malah turut diliwat selepas dilarikan dalam kejadian di Jalan Pudu, Cheras, Ahad lalu.

Dalam kejadian kira-kira jam 5 pagi, mangsa berusia 33 tahun itu dikatakan keluar untuk membeli makanan, sebelum dihampiri tiga lelaki yang memperkenalkan diri sebagai polis.

Timbalan Ketua Polis Daerah Petaling Jaya, Superintendan Fadil Marsus berkata, dua daripada lelaki terbabit kemudiannya menarik mangsa masuk ke dalam kereta.

Menurutnya, ketika dalam perjalanan itu, dua daripada suspek bertindak menarik rambut serta baju mangsa, sebelum mencabulnya.

Beliau berkata, mangsa kemudiannya dibawa ke sebuah hotel di kawasan Damansara.

Fadil berkata, mangsa yang ketakutan terpaksa bertahan dan menunggu sehingga dua suspek terbabit tidur.

“Setelah yakin dua suspek itu tidur dan seorang lagi sedang mandi, mangsa terus keluar dari bilik untuk mendapatkan bantuan daripada pihak pengurusan hotel.

“Pihak pengurusan hotel terus menghubungi polis dan kita berjaya tangkap ketiga-tiga suspek di bilik berkenaan pada hari yang sama,” katanya.

Beliau berkata, ketiga-tiga suspek kini direman sehingga esok.

Difahamkan, mangsa yang masuk ke negara ini sejak 9 Jun lalu, dibawa ke hospital untuk pemeriksaan perubatan.

Pelajar Perempuan ‘Bangga’ Kongsi Gambar Air Mani Di Twitter

By abang amirul | Minggu, 27 April 2014 | 0 komentar

Pelajar Perempuan ‘Bangga’ Kongsi Gambar Air Mani Di Twitter

Tak tahulah macam mana nak cakap dengan budak-budak sekarang. Semakin ‘advanced’ dalam segala hal.






Terbaru, seorang pelajar perempuan dengan bangganya berkongsi gambar air maninya sehingga menjadi viral di laman sosial.



Gadis itu menulis, “Basah, papa buat. Hee”.



Sepatutnya, gadis di kala usianya hanya perlu sibuk bergelumang dengan pembelajaran, ini dah terlebih ‘maju’ ke hadapan dalam hal-hal yang tidak senonoh.






Bila terjadi perkara sebegini, siapa yang harus dipersalahkan, sama ada ibu bapa atau pun pelajar itu sendiri yang tidak tahu menilai mana satu perkara yang baik atau pun tidak?






Tepuk dada, tanyalah diri sendiri..

10 ranking artis malaysia gambar meletup

| 0 komentar

Jom tengok pulak senarai top selebriti Malaysia yang suka seksi tetapi nampak murahan. Mesti ramai lelaki terliur tengok ni.


No. 10 :Nora Danish

No. 9 : Fasha Sandha
No. 8 : Rozita Che Wan

No. 7 : Rebecca Nur Islam

No 6: Lana Nordin


No. 5 : Miera Liyana
No.4 : Zarina An Julie

No. 3 : Zila Bakarin

No. 2 :Hannah Tan
No. 1 : Nabila Huda

Tahniahlah kepada Nabila Huda sebab menduduki tangga no 1 artis paling seksi murahan!

Kenapa Nabila Huda menduduki tangga pertama? Sebab si Nabila ni tak kira kat mana-mana mesti nak pakai seksi. Pergi pantai pun selambe pakai coli jer. Tak kiralah pergi majlis ke, pergi pasar ke atau pun lepak ngan kawan-kawan, Nabila mesti nak pakai seksi.

Korang rasa susunan kiraan ni betul tak? Kalau tak, silalah bagi susunan korang.
Sumber

4 Gambar - Baju Dikoyakkan Teman Lelaki Habis Semua Tersembul Keluar

| 0 komentar






mengamuk, bikini wanita, ratu cantik, koyak, teman wanita, buka bikini, tarik skirt, payudara terkeluar, populariti murahan,
Gambar menunjukkan seorang lelaki yang sedang marah mengoyakkan bikini wanita yang dipercayai teman wanitanya ketika sesi pengambaran ratu cantik telah hangat diperdebatkan di forum-forum online di China.

Lelaki yang tidak dikenali itu dengan tiba-tiba menyerbu masuk ke studio ketika rakaman sedang berlangsung.

Dia kemudiannya mula menjerit kepada salah seorang wanita, "Apa yang engkau sedang lakukan ini?"

"Siapa yang suruh engkau datang ke sini? Bukankah engkau sepatutnya di tempat kerja?"

Kemudian, beliau hilang pertimbangan dan menarik pergelangan sambil menampar muka teman wanitanya itu.

Hos wanita yang cuba meleraikan pergaduhan itu juga turut ditolak dengan kasar oleh lelaki tersebut.

Paling mengejutkan apabila lelaki itu cuba membuka bikini dan menarik skirtnya ke bawah. Mujurlah tidak semuanya kelihatan, dan beliau menjerit, "Biar semua orang tengok!"

Wanita tersebut kemudiannya terjatuh hingga menyebabkan payudaranya terkeluar.

Sebelum beliau meninggalkan tempat kejadian, beliau dilihat membaling sesuatu ke atas meja dan menjerit, "F**k your mother!"

Beberapa orang pelayar forum memberi komen bahawa wanita tersebut seperti biasa dilihat di kaca television. Ada juga yang meneka namanya, "Bukankah itu Bai Jing (白静) pelakon di dalam Fall in Love (爱情连连看) [a dating show]?

Salah seorang lagi pelayar menulis, "Semua itu lakonan semata-mata, nampak sangat lah! Nak cari populariti murahan!"

Boleh jadi juga dengan pandangan yang diberikan kerana waktu itu sepatutnya ada pengawal keselamatan yang datang mengawal keadaan, dan paling pelik, bagaiaman jurukamera itu boleh mengambil gambar setiap aksi yang berlaku tanpa gangguan terutamanya dari lelaki sebentar tadi!

Bagaimana pula pandangan anda?

mengamuk, bikini wanita, ratu cantik, koyak, teman wanita, buka bikini, tarik skirt, payudara terkeluar, populariti murahan,
mengamuk, bikini wanita, ratu cantik, koyak, teman wanita, buka bikini, tarik skirt, payudara terkeluar, populariti murahan,
mengamuk, bikini wanita, ratu cantik, koyak, teman wanita, buka bikini, tarik skirt, payudara terkeluar, populariti murahan,

Lagi Artis Indonesia Dengan Foto Sensasi (10 gambar)

| 0 komentar

Setelah artis Aura Kasih yang hebat diberitakan akibat keterlebihannya bergambar dan ternampak seluar dalamnya, ternyata tak hanya Aura kasih saja yang tak sengaja terlihat seluar dalamannya. Beberapa artis ini pun juga mengalami perkara yang sama.
Selebriti ini boleh dikatakan para selebriti terkenal. Dengan cara duduk yang salah perkara tidak diingini boleh saja terjadi, seperti ini contohnya.

Our Topics

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tolong klik ayat di bawah

 
Home | About Us |Contact Us | Advertise with Us | Free Blogger Templates | Widget | Site Maps
Copyright © 2010 - 2012. Pusat-cara.blogspot.com - All rights reserved | Proudly Powered by Blogger.com
Website Design by IDJUNAYDOTCOM | Sponsored by www.kent.prasetiyamandiri.com